Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Revista de Estudios y Experiencias en Educación
Número actual
Números anteriores
Announcements
Tesauro
UNESCO
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Lineamientos éticos
Contact
Artículos más descargados
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 1 No. 1 (2002)
Vol. 1 No. 1 (2002)
Published:
2002-12-01
Estudios y Debates Pedagógicos
Learning communities: a bet on educational equality
Ramón Flecha García, Lidia Puigvert Mallart
11-20
PDF (Spanish)
the intersubjectivity as the axis of the communicative conception of the curriculum
Donatila Ferrada Torres
21 - 40
PDF (Spanish)
The hidden curriculum: the non-visible messages of educational knowledge
Francisco Cisterna Cabrera
41-56
PDF (Spanish)
Policies, curricular actions and Educational Reform in Chile
Viola Soto Guzmán
57-74
PDF (Spanish)
Reflections about the quality of education in Spain from 1970
Miguel Beas Miranda
75 - 88
PDF (Spanish)
Analysis of the factors associated with school achievement. Application of the multiple-level technique
Orlando Mella
89 - 100
PDF (Spanish)
Experiencias Pedagógicas
El proceso de comprensión textual en inglés como lengua extranjera (l2): una aproximación metacognitiva
Claudio Díaz Larenas
103 - 116
PDF (Spanish)
Criterios para la evaluación de informes académicos de estudiantes universitarios
Mónica Tapia Ladino, Beatriz Arancibia Gutiérrez, Gina Burdiles Fernández
117 - 126
PDF (Spanish)
La práctica pedagógica progresiva: elemento sustancial en la formación de profesionales de la educación
Fernando García Gajardo, Jaime Constenla Núñez
127 - 138
PDF (Spanish)
Contextualización, complementación y descentralización en las propuestas curriculares de tres centros educativos de la comuna de Concepción
Juan Morales
141 - 148
PDF (Spanish)
Make a Submission
Make a Submission
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Language
English
Español
Português
indexaciones